The Atlantic Crossing


During our crossing we tried to make a small video clip each day, but after a while days passed without us realising it. Anyway now I have had time to put what we got together and here is the result! To be able to publish it I had to reduce the file size, that's why the quality is rather bad. It is possible to view it full screen if you press the button in the right corner, you might have to push the button Control video size to left of the other one and change to Keep aspect ratio to get it to work. Sadly for you English readers it's in Swedish. But at least you'll get the feeling. Enjoy! /The Captain

Posted in Labels: |

10 comments:

  1. Jane Says:

    Så himla härligt att se er film. Stor kram till er tjejer / Jane

  2. pgh Says:

    Skön rulle. Nu vill man bara segla iväg. När styr ni mot Sverige igen?

    /Pär @ Lova

  3. Anonymous Says:

    Hej Tejer

    En stor flot film, tak, dor god underholding, Jeg elsker den melodi Cantare............

    Flot Flot

    God hemsegling

  4. mamma Eva Says:

    Härlig film tjejer.
    Sofia,nästa gång vi ska slakta här hemma på gården så får du hjälpa oss.Nu har vi sett att du kan.

  5. Anonymous Says:

    Underbart att se, jag vill ha sommar nu så man kan åka ut med båten!
    Mvh M

  6. Jonas Says:

    Suverän film! Precis sådär är det när det är som bäst på Atlanten! Skön musik var det dessutom, och snyggt ihopklippt.

  7. Micke G Says:

    Snygtt jobbat. Avundsjuk på er.
    Ha det bäst. Micke G

  8. Anonymous Says:

    Fan va grymt ! Den här filmen ska gringubbarna se på båtklubben . Dom tror dom vet och kan allt. Bittra gubbtjuvar som bara seglat turretur Utö.
    Hurra för er!

  9. Johan Says:

    Er film gav mig gåshud och en extrem längtan efter äventyret. Bilden av alla segelbåtarna vid starten kommer nog för alltid hemsöka mig när jag hör Going Home (Local Hero), en av mina favorit-låtar. Jag är extremt avundsjuk!!

  10. Fredrik Says:

    Grymt jobbat! Om vi korsar Atlanten någon gång (vilket tyvärr känns ganska avlägset) så hoppas jag på samma väder som ni hade. :)